کد خبر: 923707
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
‌ مدیرکل بهزیستی استان اردبیل:
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت:امسال طرح‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مناطق حاشیه شهر اردبیل اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، بهزاد ستاری در جلسه تشریح برنامه‌های اداره بهزیستی در استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به اهمیت مسئله حمایت از مددجویان بهزیستی و ارائه خدمات مطلوب به آنان امسال سهمیه افزایش مستمری بگیر خانواده معلولان هفت هزار و 500 نفر در استان اردبیل ابلاغ شده است.

وی با اشاره به این که 400 مهدکودک در استان داریم بیان کرد: افزایش مهدکودک‌ها برای رفع نیازهای خانواده‌ها و حمایت از کودکانی که نیاز به حمایت مالی برای فراگیری آموزش دارند در جامعه هدف ما اولویت اساسی است و در این زمینه تمام تلاش ما حمایت هم‌جانبه از آنان است تا بتوانیم به این شکل بسترهای مناسبی را برای حمایت از آنان فراهم کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از افزایش 14 درصدی پرداختی ها به مستمری بگیران بهزیستی در استان خبر داد و بیان کرد: دادن یک وعده غذای گرم در مناطق حاشیه و روستاها نیز از طرح‌های مهم این مجموعه است و تلاش می‌کنیم تا خدمات مطلوبی را به مددجویان زیرپوشش ارائه داده و به این شکل مشکلات را از سر راه برداریم.

ستاری تصریح کرد: اجرای طرح‌های اداره بهزیستی استان با هدف از جامعه معلولان و نیازمندان در استان شکل مناسبی به خود گرفته و انواع طرح‌های حمایتی از جمله فراهم کردن شرایط تحصیل تا تهیه غذا و تجهیزات لازم برای معلولان مورد توجه این مجموعه قرار گرفته است که این مسئله برای ما بسیار مهم و اساسی است.

وی اظهار کرد: اجرای طرح‌های پیشگیری از تنبلی چشم و شنوایی سنجی نیز در استان به طور مستمر انجام می‌شود و برای 98 درصد نوزادان در استان اجرا یافته است و برای جلوگیری از چنین خطراتی که کودکان و نوزادان را تهدید می‌کند نیاز است زوج‌های جوان قبل از ازدواج به مشاوره پرداخته و آگاهی‌های لازم را دراین مینه به دست آورند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر